engway
مرحبا بك زائرنا الكريم
تسجيلك معنا يدفعنا للامام واهلا بك كعضو فى منتدانا

engway


 
الرئيسيةالبوابة*اليوميةمكتبة الصورس .و .جبحـثقائمة الاعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول


شاطر | 
 

 Highway Engineering Handbook, Second Edition"

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
m_mohsen
.
.


المشاركات : 439
الهوايات : الكوره
تاريخ التسجيل : 06/03/2009

مُساهمةموضوع: Highway Engineering Handbook, Second Edition"   الجمعة مارس 27, 2009 6:20 am





by Roger L Brockenbrough, Jr., Kenneth J. Boedecker "Highway Engineering Handbook, Second Edition"


McGraw-Hill Professional | Pages: 850 | 2003-01-24 | ISBN: 007140080X | PDF l 8 Mb






Book Description:




Design and build more durable highways. Improve your
highway engineering know-how with Highway Engineering Handbook, edited
by Roger L. Brokenbrough and Kenneth J. Boedecker, Jr. This how-to
guide helps you master all the latest techniques for designing,
building, rehabilitating and maintaining highways. You'll see how to
apply modern technology--and how to capitalize on state-of-the-art
materials--to successfully deal with every major aspect of highway
engineering: Environmental issues; Highway location, design, and
traffic; Design and construction of subgrade and base course;
Pavements; Bridge engineering; Culvers, drainage, and short span bridge
repalcement; Safety systems; Retaining walls; Lighting, marking, and
signing; Sound barriers and glare screens; Life cycle cost and value
engineering.






Download




pass: drum


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://engway.ahlamountada.com
tito
.
.


الاقامه : مصر
المشاركات : 85
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 04/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: Highway Engineering Handbook, Second Edition"   السبت أبريل 04, 2009 7:45 am

sdghsgdhd sdghsgdhd
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
Highway Engineering Handbook, Second Edition"
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» Schwartz's Clinical Handbook of Pediatrics, 4th Edition
» Fox Human Physiology 8th Edition
» المكافح المصنف الاول عالميا: Symantec Endpoint Protection Small Business Edition
» أسئلة مراجعة في درس "التعرف علي نظرة الإسلام إلي الإنسان والكون والحياة" التربية الإسلامية
» (التهاون)الاحمق يستهين بتاديب ابيه"(أمثال5:15)

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
engway :: الملتقى الهندسى :: الهندسه المدنيه-
انتقل الى: